در زندگی همیشه غمگین بودن از شادی آسانتر است.
ولی اصلا آدمهایی که راه آسان را میروند دوست ندارم.
تو را به خدا شاد باش و برای آن که شاد شوی،
هر کاری از دستت برمیآید، بکن!
ما را در سایت پژواک سکوت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: پنجشنبه 3 بهمن 1398 ساعت: 1:16