چشم دل بازکن که جان بینی آنچه نادیدنی ست آن بینی

دوستش دارم...
بزرگیش را،سکوتش را،عظمتش را،ابهتش را،تنهاییش را
حکمتش را،صبرش را وبودنش عادتیست مثل نفس کشیدن
خدا را می گویم...!
دل نوشت:ای رب من...هنوز صدایی که با آن صدایت می کنم به آسمان می رسد؟؟؟
ای رب من : تنها کسی هستی که تنهایی هایم را پر می کنی،
پس هنوز صدای خفته ام را میشنوی...قول میدهم :
به شکرانه ی پذیرفتن دوباره ام بر تک تک مرواریدهای دریایت بوسه زنم...
بال های خم شده از غبارم را بساز شاید ابرهای آسمانت دل تنگم باشند...
پژواک سکوت...ما را در سایت پژواک سکوت دنبال میکنید
برچسب: دوستش دارم,دوستش دارم چیکار کنم,دوستش دارم نميدونه,دوستش دارم دوستم نداره,دوستش دارم چرا که میشناسمش,دوستش دارم اما,دوستش دارم خدایا,دوستش دارم هنوز,دوستش دارم خیلی,دوستش دارم هنوزم, نویسنده: بازدید: 184