حرف هایی هست برای " نگفتن "
و حرف هایی هست برای " نگفتن "
ب ن: من از دو کار نفرت دارم :یکی درد دل کردن یکی هم از خود دفاع کردن.
ما را در سایت پژواک سکوت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:58